Het Venetië van het Noorden

Ik was een paar dagen in het wondermooie,romantische en pittoreske Giethoorn.Men promoot het ook onder ‘Het Venetië van het Noorden.Overal kanaaltjes en bruggetjes.Een hemel op aarde,een stukje paradijs.Varen op de kleine slootjes en genieten van de natuur en de stilte.
Hemels was het daar.De volledige reportage vindt men op

http://natuurplekjes.wordpress.com

 

14 reacties op “Het Venetië van het Noorden”

  1. mogge Marylou
    ja daar is het echt wel mooi en het wordt goed gebracht door de VVV
    daar kan je wel wat dagen door brengen
    ik had het afgelopen weekend bezoek en een pracht weekend , en dan zie je goed dat de pc uit was🙂
    geniet de ddag

    Like

  2. Wat een mooie foto van een heerlijk plekje om te wonen

    Like

  3. sehr schön, einen guten Tag, Klauus

    Like

  4. Such a pretty scene, and beautiful reflections.🙂

    Like

  5. het lijkt me prachtig daar, Marylou!
    Jammer dat het een eind rijden is…

    Like

  6. Voor mij zeer bekend terrein Marylou maar jij zal er ongetwijfeld genoten hebben. De boot is hier voor velen een tweede vervoermiddel

    Like

    • Toen ik zag dat er geen auto’s kunnen rijden en overal een boot lag had ik die conclusie al gemaakt.Maar het was er zalig en we hebben ook het Nationaal natuurpark ”de Weerribben’ bezocht.

      Like

  7. Zo daar ben ik dan eindelijk weer eens met een reactie. Het is daar prachtig en nu nog rustig je moet er niet in het hoogseizoen komen.

    Like

  8. Ik woon er niet zo heel ver vandaan. We maken ieder jaar minimaal één keer een fietstocht door die omgeving.

    Like

  9. Che bel posto, la foto rende benissimo l’idea del luogo.

    Like

  10. Voor mij heel bekende beelden maar het verveeld nooit!

    Like

  11. Wat een mooi plekje, ziet er fantastisch uit, mooi in beeld gebracht.

    Like


Geef een reactie

