‘k heb mijn wagen vol geladen

Ik was vandaag op een opendeur in  melkverwerkend bedrijf.

Het was best interessant.Kinderen mochten meerijden op de tractors en karren en ik moest dadelijk denken aan dat liedje”

Ik heb mijn wagen volgeladen vol  geladen   vol met oude wijven

toen ze van de markt kwamen begonnen ze te kijven

Nu neem ik van mijn levensdagen geen vrouwen meer mee op mijn wagen

Hop paardje hop

Er volgden nog meer strofes

 

10 reacties op “‘k heb mijn wagen vol geladen”

  1. Leuk dit versje bij deze fraaie foto Marylou, zo’n open dag is een mooie kans om je lekker met de camera uit te leven.

    Like

  2. mogge Marylou
    ja een goede zaak zo’n dag , kan de jeugd zien waar de melk vandaan komt
    en jij dacht goed bij het zien van die tractor , maar is het liedje wel inmiddels weer uit je hoofd , of loop je nog de hele dag te zingen :0
    geniet de dag

    Like

  3. haha, een hele belevenis voor deze rakkers!

    Like

  4. Wagentje mooi volgeladen

    Like

  5. Het fotograferen van kinderplezier is één van de dingen die ik ’t liefst doe. Dit spreekt me dan ook zeker aan🙂

    Like

  6. Ik denk dat die jochies zich een hele fendt voelden…🙂

    Like

  7. ha die Marylou
    het is een pracht wandeling , ik durf hem aan te raden
    ja ik maak veel kiekjes om te proberen de wandeling in beeld te brengen
    nu met die malloot van een collega er bij was helemaal tof dat is dan net een jonge hond voor het eerst los in het bos hihi
    slaap wel

    Like

  8. Vol met blije kinderen. Wat een leuke foto!

    Like

  9. Such a cute image, Marylou.🙂

    Like

  10. Erg leuk!!

    Like


Geef een reactie

