Onophoudelijk angstig gepiep

Gisteren hoorde ik ononderbroken  angstig gepiep in mijn tuin.Ik ging op onderzoek en zag in de hoek  van mijn tuin een pas uitgevlogen meesje zitten,in paniek  roepend op zijn moeder.De moeder vloog  van de ene naar de andere tak communicerend met haar jong.Ik verwijderde mij uit het zicht.Het kleine ding dat maar amper vliegen kon,wipte van de boomstronk en  verdween onder de grote pompoenbladeren .Mama mees  kwam uit de lucht gevallen en vond haar baby dadelijk.Ik hoop dat het in orde gekomen is want met zo’n hondenweer vandaag en een kat van de buren in de omgeving zou dit wel eens slecht kunnen aflopen.

12 reacties op “Onophoudelijk angstig gepiep”

  1. Het is zeker te hopen dat alles goed komt met dit jonge meesje Marylou, een mooi foto hoor.

    Like

  2. Hoop dat ie het red , want katten..

    Like

  3. ha die Marylou
    de angst straalt van de foto af , heb je mooi in beeld gebracht
    en laten we hopen dat de kat met dit weer binnen blijft

    ja spreuken zijn mooi , maar wat je zegt , die naleven is een ander verhaal
    geniet de dag

    Like

  4. Prachtige foto van dit jonge meesje. Meestal voeden de ouders de jongen nog nadat ze het nest hebben verlaten. Als de kat niet toeslaat komt het vast goed.

    Gr. René

    Like

  5. Oh, he doesn’t look too happy to have his photo taken. I do hope he is now safely with his mother.🙂

    Like

  6. Stakker, ik duim voor ‘m!

    Like

  7. ja, zo’n vroege uitstap is heel gevaarlijk met katten in de buurt!

    Like

  8. Aandoenlijk, zo’n klein vogeltje.

    Like

  9. Povero piccolo, chissà che paura aveva. Bellissima la foto, è stupenda!!

    Like

  10. Wat een lief klein ding, je hebt er leuk portretje van gemaakt!

    Like


Geef een reactie

