Een geluksbrengertje

Bij ons worden lieveheersbeestjes aanzien als geluksbrengertjes.Mijn dag kan dus niet meer stuk want ik zag er vandaag ontzettend veel.Het zijn echte acrobaten hangend aan een grashalm in de wind.

9 reacties op “Een geluksbrengertje”

  1. dan deel ik het geluk Marylou
    slaap wel

    Like

  2. Greetings from sunny Warsaw. Feel free to watch the new collection of photos in the album ‘Roses’

    Like

  3. Een terechte naam. Bij het zien van een lieveheersbeestje voel je het geluk meteen.

    Like

  4. Ik hoop voor jou dat het klopt Marylou, ik wens je veel geluk hoor!

    Like

  5. Gorgeous capture, Marylou.🙂

    Like

  6. Ik denk dat luizen daar anders over denken, Marylou. Hoewel… die hebben gelukkig geen hersens.🙂

    Like

  7. het zijn ook erg nuttige diertjes, die lieveheersbeestjes!

    Like

  8. Een heel mooie foto Marylou 😐
    Groetjes🐱

    Like


Geef een reactie

