Op een zonnige zomerdag

Ook vandaag even op wandel in de natuur en ik was er niet alleen.

25 reacties op “Op een zonnige zomerdag”

  1. Nice

    Like

  2. Mooi in beeld gebracht!

    Like

  3. Heel mooie macro, echt heel mooi!

    Like

  4. Die is mooi, welke lens ? Macro-opnames heb ik nog steeds moeite mee.
    Gr

    Like

  5. mogge Marylou
    een prachtige opname van het lijkt wel een blauwe vlieg
    nee eigenlijk zijn we nooit alleen op onze wandelingen
    geniet de dag

    Like

  6. Een prachtige macro met een fraaie achtergrond Marylou. Je hebt er geen idee van, hoeveel oogjes jou in de gaten houden, wanneer je in de natuur aan het wandelen bent.

    Like

  7. Heel mooi deze foto!

    Like

  8. Prachtig! Wat een mooie scherptediepte.

    Like

  9. sieht echt gut aus, super Aufnahme, schönes Wochenende, Klaus

    Like

  10. Very nicely done Lou! Fabulous!

    Like

  11. die heb ik liever niet als gezelschap…

    Like

  12. een prachtige macro van deze groen smeerlap Marylou. Mooi zacht licht. Bovenin zie ik twee lensvlekken

    Like

    • Ik moet het fototoestel binnen doen Henk want het zit ergens binnenin want heb de lens gepoetst en ze blijven er steeds.

      Like

      • In dat geval zit er stof op je sensor. Komt bij compactcamera’s trouwens niet zo vaak voor aangezien je niet van lenzen wisselt zoals bij spiegelreflex

        Like

      • Ik werk met een reflexcamera Sony Henk dus zal ik hem na de vakantie periode eens binnendoen in de winkel.Ze zitten altijd op dezelfde plek die vlekken en ik probeer ze tot hiertoe altijd weg te werken maar het lukt me niet altijd

        Like

  13. super, aber heute ist es mir sehr heiß…….., einen tollen Samstag wünsche ich, Klaus

    Like

  14. Prachtige macro en hele mooie kleuren.
    Groet, Helma

    Like

  15. Hoe mooi kan alledaagsheid zijn!

    Like

  16. Een prachtige macro😛 ❤ Groetjes😉
    Febe

    Like

  17. Mooi hoor! Het is altijd weer mooi om te zien hoe prachtig deze kleine wezentjes zijn als je ze door een macro-lens bekijkt.

    Gr. René

    Like

  18. ha die Marylou
    dank voor je lieve woorden , komend van een fotografe vind ik het een eer
    zeker een mooie wandeling , de Veluwe af en zo de Ijsel vallei in
    geniet de dag

    Like


Geef een reactie

