De kat uit de boom kijken.

Ik ben 4 dagen op het buitenbeentje van de muziekfestivals”Sfinx” in Boechout.Hier loopt precies de hele wereld rond.

Alle rassen ontmoeten hier elkaar zonder problemen.Muziek verzacht de zeden en dat voelt men hier.Ik ben hier voor mijn vrijwilligers werk bij Oscare en het kinderbrandwondenfonds en  er is niets dat er aan mijn blik ontsnapt.Deze jongens hadden nog geen keuze gemaakt over de artiest die ze zouden gaan beluisteren.Ze zaten op een hek en keken de kat uit de boom.Hier zal het mobieltje geen hulp kunnen bieden.Kiezen moet men zelf doen.

14 reacties op “De kat uit de boom kijken.”

  1. ha die Marylou
    ja alle rassen en geloofjes kunnen best samen , zeker met een goed stuk muziek
    en inderdaad ze moeten zelf kiezen
    geniet de dag

    Like

  2. Nog een afspraakje maken of wachten op een vriend. Mooie menselijke foto.

    Like

  3. Zullen we wel of zullen we niet

    Like

  4. Een mooi tafereeltje, en goed gezien Marylou.

    Like

  5. Komt zo maar een kinderliedje boven drijven🙂 http://www.youtube.com/watch?v=J-rpxDyXibs

    Like

  6. Goed gezien, ze lijken inderdaad de kat of katten uit de boom

    Like

  7. Drie kleine kleutertjes. 😄👍

    Like

  8. Lovely image, Marylou. Well done on the volunteer work.🙂 Enjoy the weekend.

    Like

  9. Soort van “drie kleine kleutertjes”. In juli. Maar ze hadden het vast niet over “krekeltjes en korenbloempjes blauw”….🙂
    Leuke foto!

    Like

  10. Grinnik…..
    leuke titel voor deze plaat🙂

    Like

  11. ha die Marylou
    je was dus druk maar goed bezig , ja het was afmattend warm , weer er alles van🙂 , blommetje heb je zeker verdiend
    en natuurlijk hoort een plezante boel er bij , op dat we blijven lachen
    ik inmiddels uit de nachtdiensten en weer wat op regel
    wens ik je nog een fijne dag

    Like

  12. ha die Marylou
    nee daar zijn geen woorden voor
    ik kom er met een blog op terug en dan , ga ik over tot de dag
    ik ben de nachtdiensten goed door gekomen en kan nu in de nacht weer slapen
    dus slaap wel

    Like

  13. muziek brengt mensen dichter bij elkaar. Dinsdag a.s. ga ik een concertavondje beleven in Lokeren…

    Like


Geef een reactie

