Een spiegeltje

Oef! De 4 dagen va het sfinx festival zijn voorbij.Blij dat de drukte en warmte voorbij is.Normaal kom ik dan niet buiten want ik kan slecht tegen de warmte.Door mijn vrijwilligerswerk dat ik toegezegd had was ik te moe om ’s avonds nog te bloggen.

Nu terug tijd om van de mooie natuur te genieten.

Aan deze stengel hing een druppel waarin de wereld zich spiegelde  als een mini tafereeltje.

10 reacties op “Een spiegeltje”

  1. Marvelous shot…
    Thanks for sharing. Best wishes and happy week ahead,
    Aquileana😛

    Like

  2. mogge Marylou
    een mooie opname , weerspiegelt de rust van de natuur
    geniet de dag

    Like

  3. Prachtig scherp op het druppeltje Marylou.

    Like

  4. Mooi subtiel gefotografeerd. Wat wel direct opvalt is de overdadige korrel in de foto. Heb je dit bewerkt ? of is het een combinatie van extreem hoge iso en verscherping ? Ben benieuwd

    Like

    • De stengels stonden aan een donkere rand van het bos en ik fotografeerde uit de hand.Het was de enige stengel waar wat in het druppeltje te zien was en de enige manier om het op de foto te krijgen was de iso erg verhogen en even een klein beetje verscherpen nadien Had eerst een uitsnijding geprobeerd maar dat gaf dan niet het beeld weer dat ik wilde.(een kleine druppel aan een hoge stengel )

      Liked by 1 persoon

  5. Een hele tuin omvat in één druppel

    Like

  6. Als ik dat druppeltje zo zie, dan wens ik hem jou toe als symbool van verkoeling na je goede daad als vrijwilligster.🙂

    Gr. Henk

    Like

  7. Ik kan ook niet tegen die warmte, ik verlies dan heel veel zweetdruppels…

    Like

  8. ha die Marylou
    nu die nachten zijn voorbij hoor
    wens je een goede nachtrust

    Like

  9. De warmte is aan mij ook niet besteed maar ik mag komen weekend weer werken en dan wordt het ook weer zo vreselijk benauwd warm arghhh…. Je hebt een prachtige druppel gefotografeerd. Ik mag dat echt heel graag zien. Heel leuk gedaan ook!

    Like


Geef een reactie

