Ontdekking

Op wandel ontdek ik plots een wilde orchidee.Nergens wordt melding gemaakt dat je die hier kan aantreffen.Maar ze stond daar in het gras onder een hoge boom.Zalig dat men op zoek naar insecten dit kunstwerk van de natuur aantreft. Haar naam de wespenorchis.

12 reacties op “Ontdekking”

  1. ha die Marylou
    mooi dat je zo iets tegen komt als je aan het wandelen bent , ik zag dinsdag ook voor mij onbekende bloemen , maar ik ben er ook niet in thuis
    ik vind ze mooi of niet
    maar wat je zegt de natuur heeft mooie kunstwerken
    slaap wel

    Like

  2. Mooie en bijzondere vondst

    Like

  3. Geweldig om zoiets zeldzaams aan te treffen, dat maakt je dag helemaal goed toch?

    Like

  4. Ben je toch helemaal verrukt als je zo iets ontdekt!

    Like

  5. Een heerlijke vonst. En prachtig gefotografeerd.

    Like

  6. een bijzonder vondst dus

    Like

  7. Dat zijn de mooie kadootjes van de natuur die we onverwachts in onze schoot geworpen krijgen🙂 Mooie gefotografeerd en hele sfeervol.

    Like

  8. een mooie ontdekking, Marylou!

    Like

  9. Orchideeën hebben altijd iets speciaals.

    Like


Geef een reactie

