Lepelaars vliegen af en aan

Toen ik vorige maand een paar dagen naar Giethoorn ging en op aanraden van een gids een natuurgebied ging bezoeken achteraf, was ik erg verbaasd er zoveel reigers,ganzen en lepelaars aan te treffen.Ze vlogen af en aan .De boomkruinen zaten ook vol.Een doorkijkje toonde me de grote massa vogels.

9 reacties op “Lepelaars vliegen af en aan”

  1. mogge Marylou
    een mooi doorkijkje
    ja dat is een zeer waterrijk gebied met mooie kolonies vogels
    geniet de dag

    Like

  2. Wow, wat een mooi stukje natuur daar, ben er heel vroeger eens geweest met school maar zag toen het mooie nog niet is pas veel later gekomen. Schitterende opname

    Like

  3. Je hebt je ogen goed de kost gegeven in “mijn landje”, Marylou!

    Like

  4. Wow dat moet geweldig zijn!

    Like

  5. A fabulous photo, Marylou. You caught those egrets perfectly.🙂

    Like

  6. toch wel indrukwekkend als je zoiets in de vrije natuur te zien krijgt!

    Like

  7. ha die Marylou
    zo ik thuis van het werk en nu vrij weekend
    nu het weer is wat minder en ik dacht gebruik ik deze dagen om de schuur eens goed te ruimen en te poetsen , maar alles mak an hoor , ben tenslotte vrij🙂
    en wat de pps ook wel laat zien , neem de tijd , toch
    wens je een gezonde nachtrust

    Like

  8. Beautiful! image!

    Like

  9. Echt een prachtige foto Marylou,
    wij zijn een paar jaar terug ook in Giethoorn geweest en daar vliegt ook de purperreiger. Giethoorn was toen ook de plek waar ik voor het eerst een zilverreiger zag🙂 Deze foto van jou is echt heel mooi vastgelegd.

    Like


Geef een reactie

