Hier groeit een portie vitaminen

Ik zette  dit jaar voor het eerst snijbonen  in de tuin.De 3 bamboepalen leverden tot hier toe 3 kilo snijbonen en er zijn er momenteel nog aan het groeien.De bloempjes aan de ranken kunnen me ook wel betoveren.

7 reacties op “Hier groeit een portie vitaminen”

  1. mogge Marylou
    ja ik kijk altijd goed voor ik de kaart in de automaat stop , ik heb lang en goed geslapen
    nu aan de koffie en mooie blog bekijken , zo ook hier een mooie foto van zeer zeker een mooi bloempje , mooier dan de snijboon zelf🙂
    geniet de dag

    Like

  2. Ik vind snijbonen altijd wat “sneeky”. Als je denkt ze allemaal gehad te hebben vind je toch nog een heleboel die geplukt moeten worden.🙂 Maar lekker zijn ze wel!

    Like

  3. die bloemen zijn inderdaad niet mis. Snijbonen zijn volgens mij niet zo populair om geteeld te worden hier in onze regio

    Like

  4. Mooie plaat maar ik heb liever verse sperzieboontjes op mijn menu🙂

    Like

  5. Prachtige bloemetjes aan die sperziebonen, heb ik vroeger nooit aandacht aangeschonken…. Ze zijn mooi.

    Like

    • Sperzieboontjes zijn geen snijbonen Joke.Snijbonen worden door zo’n snijboonmolentje gedraaid die ze in schijfjes snijdt.Het zijn heel lange peulen met weinig boontjes in. en ze hangen aan hoge stokken

      Like

  6. Heerlijk ok zelf snijbonen te hebben en ze zijn nog hartstikke lekeer ook!
    Tevens gelijk een mooi bloeien bloempje erbij wat heel decoratief staat🙂

    Like


Geef een reactie

