Mag ik even ?

Door: natuurfreak

12 Aug 2014

Tags:, , ,

Categorie: fotografie, natuur

16 reacties

Mag ik even wegdromen? We zouden meer tijd voor ons zelf moeten vrijmaken.

16 reacties op “Mag ik even ?”

  1. Zo waar! Ben druk bezig alles om te gooien!

    Like

  2. Daar heb je helemaal gelijk in Marylou, iets wat we allemaal weleens nodig hebben.

    Like

  3. doe ik regelmatig en dat is heerlijk!

    Like

  4. da’s waar, Marylou!

    Like

  5. Wishing you more time to relax, Marylou.🙂

    Like

  6. Ik slaap alleen ……… en ik droom wat af in mijn slaap🙂

    Like

  7. om te onthouden en ook te doen!!

    Like

  8. ach Marylou
    niet geschoten altijd mis
    en ja schieten mogen we niet
    slaap wel

    Like

  9. Helemaal mee eens Marylou. Op zijn tijd geniet ik van mensen, maar ik ben ook heel graag (en gelukkig meestal :-)) in mijn eigen wereldje.

    Like

  10. ach Marylou
    wat is gek ?
    slaap wel

    Like

  11. Hier ben ik het echt helemaal mee eens Marylou.
    En wat heb je dit ontzettend leuk gedaan😀

    Like


Geef een reactie

