Een brutale vlegel

Ik vraag me af of hij me herkent? Ik breng al eens eten naar de eenden,vroeger ging hij vliegen en nu bekijkt hij me eerst intens en komt dan op me af.

16 reacties op “Een brutale vlegel”

  1. Ik denk dat hij je vooral associeert met eten, Marylou.🙂

    Like

  2. Leuk zo’n vriendje Marylou, maar het zal inderdaad wel om het eten gaan.

    Like

  3. Wat leuk zo een knapperd als vriend

    Like

  4. mogge Marylou
    ja denk ook dat hij meer naar het eten kijkt
    maar aan de andere kant , denkend aan brood wat je de eenden brengt
    eten reigers dat wel
    geniet de dag

    Like

  5. Hij ziet er wat hongerig uit onze vlegel.
    Hij wacht op zijn eten denk ik.

    Groetjes

    Like

  6. Stadsreigers zijn vaak hondsbrutaal en pikken de vissen uit je vijver maar de natuurreiger is behoorlijk schuw. Je hebt ‘m mooi beeldvullend, dichtbij genoeg toch ?🙂

    Like

  7. My very favourite bird! Lovely portrait.🙂

    Like

  8. ha die Marlou
    ja een mooie pps
    en helaas zijn er minder vriendelijke woorden onder de mensen
    ik heb geluk ontvang en geef ze dagelijks nog
    fijne avond

    Like

  9. het mag dan al een visdief zijn, het blijft een mooie verschijning

    Like

  10. Meestal zijn ze reeds weg voor je ze kan inblikken…mooie opname, Marylou.

    Like

  11. Brutaal zijn ze zeker hahaha….
    Echt een hele leuke foto🙂

    Like

  12. Beautiful photo… Caught in the moment!🙂

    Best regards, Aquileana😀

    Like

  13. Wat een geweldige foto’s! Gewoon de natuur zoals die ook bedoeld is!

    Like

  14. welnee zeg het is geen vlegel…….Glimlach

    Like

  15. Marylou, this is a wonderful shot!

    Blessings ~ Wendy ❀

    Like

  16. good shot from a beautiful bird🙂 !

    Like


Geef een reactie

