Op de purpere heide

Momenteel bloeit de heide en gonst het er van de bijen.

Alle jaren ga ik in augustus zeker naar de heide om te genieten van het paarse deken gevormd door duizenden kleine heidebloempjes.

15 reacties op “Op de purpere heide”

  1. Che incanto, bellissima!!

    Like

  2. Prachtig hé, een uitstapje naar het Stappersven te Kalmthout staat op mijn agenda, als het eens een weekendje niet regent😉

    Like

  3. mogge Marylou
    je goeden nacht wens was net te laat , ik sliep toen al
    ja de heide is zeker mooi nu , ik zag het een paar dagen terug hier achter , al is de heide hier het dichts bij wat minder daar er vorig jaar veel gemaaid is vanwege het Heidehaantje
    geniet de dag

    Like

  4. Heel mooi, hier geen heide dichtbij.

    Like

  5. De bloeiende heide is prachtig Marylou, deze mooie foto laat dat goed zien hoor.

    Like

  6. Het is een goed heidejaar. Ook hier in de omtrek alles mooi paars

    Like

  7. Als je van heide houdt, Marylou, dan moet je beslist eens naar de Veluwe komen.

    Like

  8. Mooie foto, de heide is nu prachtig.

    Like

  9. Het is. Momenteel echt prachtig, ik had me voorgenomen om vandaag nog eens naar de heide te gaan maar het weer werkte niet mee.

    Like

  10. So beautiful, Marylou.🙂

    Like

  11. Ja mooi he? Ik vind vooral Hommels fascinerend.

    Like

  12. Echt heel gaaf dit.
    Ik hoop dit jaar ook de heide te kunnen fotograferen.
    Schitternede kleur ook.

    Like

  13. Prachtige kleuren !!!!!

    Like

  14. Wat ik noem – echte Heide bloempjes🙂

    Like


Geef een reactie

