Er klinkt een deuntje door de straat

Bij mijn bezoek aan Brussel stonden  op verschillende plekken straatmuzikanten.

Ik werd er heel vrolijk van want niets brengt mensen gemakkelijker bij elkaar dan muziek.

14 reacties op “Er klinkt een deuntje door de straat”

  1. mogge Marylou
    ja daar wordt een mens vrolijk van
    maar soms is het ook niet om aan te horen🙂
    geniet de dag

    Like

  2. Een vrolijke boel hoor Marylou.

    Like

  3. Dag Marylou

    Wie de muziek maakt speelt geen rol
    Daarom vind ik straatmuziek zo tof, het is van iedereen.
    Het is een taal (muziek) die iedereen verstaat.
    Groetjes

    Like

  4. Wat een mooi gezelschap . En die graat tegels…prachtig. Al met al een prachtige foto!

    Like

  5. What a great sound that must be. I would give them some cash.🙂

    Like

  6. Straatfotografie waar ik van hou Marylou.

    Like

  7. Wow. Looks like the music was pretty good.

    Like

  8. Wat een vrolijke boel met een vrolijke noot! Leuk

    Like

  9. ik hou dan ook erg van muziek…😉

    Like

  10. Freundliche Grüße von uns. Wolfgang

    Like

  11. Een hele mooie, zacht getinte foto waar ik in gedachten muziek bij hoor, Marylou!

    Like

  12. Daar heb je helemaal gelijk in.
    Muziek brengt mensen dichter bij elkaar.
    Leuke en vrolijke foto🙂

    Like

  13. ha die Marylou
    ja dat was een mooie wandeling , met wat je wel zag interessante plekjes , voor mij bekend terrein , maar voor een collega van het werk nieuw , ja wat doe je dan , zoek je het op , en ik deel het graag met anderen , het is ook een mooi natuur gebied en we hadden geluk met het weer
    wens je een goeden nachtrust

    Like


Geef een reactie

