Dopheide net een aquarelletje

Verleden week wandelde ik nog op de heide.De struikheide stond volop in bloei en vouwde een blauw-paars deken open voor mijn ogen. Sporadisch ontdekte ik   dat  tussen de heide ook  de kleine dopheide  opnieuw bloeide .Het leek wel een minuscuul aquarelletje.

12 reacties op “Dopheide net een aquarelletje”

  1. mogge Marylou
    ik loop veel op de heide , is me nog niet echt opgevallen
    maar vorige week tijdens een wandeling , zei ik tegen m’n collega , kijk die lijkt wel anders
    zal de fototjes eens plaatsen , wie weet is het ook de Dopheide
    geniet de dag

    Like

  2. Hele fraaie tinten in deze mooie opname hoor.

    Like

  3. Ze zijn knap en wat een mooie kleur.

    Like

  4. Lovely image, Marylou.🙂

    Like

  5. Als Apeldoornse heikneuter kan ik dit plaatje bijzonder waarderen!

    Like

  6. De dopheide is hier al uitgebloeid . Ik heb vorige week geprobeert zo.n mooie foto te maken maar het werd niks meer.

    Like

  7. Die lampionnetjes heb je hier sfeervol neergezet Marylou

    Like

  8. Mooie foto van dit subtiele bloempje

    Like

  9. Erg fraai deze heidesoort.

    Gr. René

    Like

  10. Majestic splendor. Beautiful!!!

    Like


Geef een reactie

