Sint-Jacobskerk op Koudenberg

De kerk werd gebouw tussen 1776-1787 en geeft speciaal uitzicht aan Koningsplein in Brussel.Hier zie je het hoofdaltaar.

9 reacties op “Sint-Jacobskerk op Koudenberg”

  1. WOW!

    Like

  2. Moeilijk om zoiets te fotograferen Marylou, maar knap gedaan hoor.

    Like

  3. mogge Marylou
    je hebt wat ik een kunstwerk noem
    zeer mooi op de foto gezet , is een kunstwerk op zich
    geniet de dag

    Like

  4. een mooie opname Marylou

    ook de voorgevel et het fronton zijn de moeite waard

    groeten

    Like

  5. Voor mijn gevoel teveel storende voorgrond. Het altaar had ik hier liever meer in detail gepakt door net voor de stoeltjes te gaan staan

    Like

  6. Zal ik de volgende keer zeker aandenken alhoewel dit hier niet gemakkelijk zou geweest zijn.Was afgespannen met grote rood touw en er liep veel volk rond en ook nog beveiliging.Maar ik had het eigenlijk best kunnen vragen.Een neen heb je en een ja kan je krijgen

    Like

  7. Een goed gelukte foto met al die witte tinten!

    Like


Geef een reactie

