De herfst heeft zijn penseel klaar

Op wandel was ik toch wel verwonderd te ontdekken dat  er nu al verkleuringen zichtbaar werden.

Eens begonnen is het niet meer te stoppen.

16 reacties op “De herfst heeft zijn penseel klaar”

  1. ja zodra het is begonnen , is het niet meer te stoppen
    andersom toen de lente vroeg begon ook niet , dus wie weet is daar het verband

    Like

  2. De tijd van prachtige kleuren in natuur, is bijna aangebroken Marlylou….dat wordt dus weer genieten.

    Like

  3. Prachtig maar ook een beetje bedroevend, mijn innerlijk gevoel.

    Like

  4. Dat geeft mooie kleuren weer…maar ik blijf nog ff genieten van de zomer😉

    Like

  5. Tja……..we kunnen er niet omheen.

    Like

  6. Beautiful autumn image, Marylou.🙂

    Like

  7. hoe mooi die herfstkleuren ook zijn, ik ben triest dat de zomer weer bijna voorbij is…😥

    Like

  8. Ik zag een park met alleen maar kastanjebomen…..helemaal in herfstkleur.

    Like

  9. I love autumn and leaves🙂 Very beautiful captured🙂

    Like

  10. We krijgen een vroege en kleurrijke herfst Marylou. Dit is alvast een mooi voorproefje

    Like

  11. De herfst met zijn mooie kleuren in de natuur is wel prachtig.

    Like

  12. Het gaat hier ook heel snel. Er zijn al heel veel paddenstoelen. Laten we hopen op een lange kleurige herfst! Het kan zo prachtig zijn.
    Groet, Anita

    Like

  13. ha die Marylou
    om dat te horen van een fotograve vind ik een pracht , dank je
    en ik wens je een goede nacht

    Like

  14. Deze herfstbladderen hebben prachtig kleur. Ik vind het mooi gezicht al die verschillende kleuren.

    Like

  15. Gorgeous colour Lou

    Like

  16. Gohhhh…. wat mooi zeg!
    De herfst heeft inderdaad hier en daar al zijn penselen klaar!

    Like


Geef een reactie

