Zo groen als gras

Ik was vorige week op bezoek in de Zoo en zag daar heel wat boomkikkers maar deze vond ik wel heel groot in vergelijking met al die andere die piepklein waren en uitermate giftig.

17 reacties op “Zo groen als gras”

  1. Beautiful green froh!

    Like

  2. Frog! Not froh.🙂

    Like

  3. Mooie kikker is dit. Wat leuk dat je naar Zoo bent geweest. Och deze kikker is giftig.

    Like

  4. De meeste boomkikkertjes, zijn inderdaad piepklein, maar dit is een flinke hoor. Een mooie foto van deze “gifkikker”

    Like

  5. mogge Marylou
    je hebt het mooi in beeld gebracht deze grote kikken
    geniet de dag

    Like

  6. what a fantastic frog! an excellent photograph Marylou
    really like this one

    Like

  7. Fantastic image, Marylou. Reminds me of Kermit’s song, “It ain’t easy being green.”😀

    Like

  8. Marvelous shot… Love the colors, nice one😛
    Best wishes, Aquileana😀

    Like

  9. Heel mooie foto !

    Like

  10. Magnifica, è stupenda. Complimenti !!!!
    Ciao, Patrizia

    Like

  11. Er ligt een lichtelijk waas over de foto. Ik denk door glas gefotografeerd maar verder heel mooi

    Like

  12. dank je Marylou
    zelfs de maakster van deze mooie pps was het met de keuze eens , dus ben ik echt blij
    slaap wel

    Like

  13. een schoonheid is het ook al niet…

    Like

  14. Dit is inderdaad een behoorlijk groot exemplaar zeg!
    Wel een hele mooie foto en mooi scherp.

    Like

  15. Zó MOOI! ik bleef er naar kijken….

    Like


Geef een reactie

