Wat trekt hier zijn aandacht ?

Op een regenachtige dag vorige week trok ik naar de Zoo.Hier  een nieuwsgierige leguaan.

Hij was mensen gewoon en helemaal niet schuw.Hij maakte zich ook niet uit de voeten toen ik hem naderde.Er was een ruimte waar de dieren  vrij rondliepen en die bezoekers mochten betreden

6 reacties op “Wat trekt hier zijn aandacht ?”

  1. Hij trok in elk geval wel jou aandacht Marylou, een mooie scherpe foto hoor.

    Like

  2. ha die Marylou
    ik denk dat jij zijn aandacht trok
    net zo hij de jouwe trok
    een mooi dier mooi op de foto gezet
    geniet de dag

    Like

  3. Prachtige foto en mooie kleuren. Groetjes Anna

    Like

  4. What a cutie! Great shot, Marylou.🙂

    Like

  5. Een prachtig prehistorisch monstertje Marylou. De fiere blik mooi gevangen

    Like

  6. Op deze manier kan ik zo’n dier nu eens op mijn
    dooie gemak bestuderen en bekijken🙂
    Prachtige en heldere foto!

    Like


Geef een reactie

