Zicht op kasteel Terlaemen

Op wandel in Heusden zolder  en voor de wandeling van de Bolderberg gekozen,een getuigenheuvel van miljoen jaren oud.De top van de Bolderberg behoort met zijn 60 m tot de hoogste toppen van Limburg.Van op de top had men een prachtig uitzicht over de vijvers en het kasteel van Terlaemen.

 

9 reacties op “Zicht op kasteel Terlaemen”

  1. Splendida panoramica, complimenti.
    Ciao, Pat

    Like

  2. mogge Marylou
    een mooie foto
    van een prachtige omgeving rond dat aardige optrekje
    geniet de dag

    Like

  3. Wat een zicht, prettig weekend, Marylou!

    Like

  4. Mooi ………. en dat begint al bij het artistieke boompje op de voorgrond

    Like

  5. Het boompje is ook het eerste wat mij opvalt Marylou, een hele fraaie foto hoor!

    Like

  6. een mooi zicht erop. Lang geleden dat ik dit nog zag. Nog van mijn tijd dat ik de 24 uur van Zolder volgde, 15 jaar terug?

    Like

  7. A really beautiful image, Marylou.🙂

    Like

  8. lijkt me een mooi optrekje, en een mooi natuurgebied ook!

    Like


Geef een reactie

