Zwarte zwaan

Op wandeling werd mijn aandacht getrokken door een klagend geluid dat van een zwarte zwaan leek te komen.Ze stond op 1 poot en er klonk een jammerend geluid.Ik denk dat ze haar poot bezeerd had..ik keek even maar kon niet helpen..blijkbaar zat er een steentje in haar  poot.Toen ik na de wandeling terug even langs liep was de zwaan niet meer te zien.Hopelijk is haar probleem opgelost geraakt.

16 reacties op “Zwarte zwaan”

  1. ojee dat hoop ik ook Marylou
    en gelukkig ging je niet in je eentje te hulp
    al heb je het goed voor, ze kunnen je flink pijn doen , en erger
    ik hoop de onvoorziene omstandigheden vielen mee
    slaap wel

    Like

  2. Doet me denken aan de zwarte zwaan van Brugge

    Like

  3. Hopelijk is het goed gekomen Marylou, een mooie foto van deze prachtige zwaan hoor.

    Like

  4. Goed gezien van de fotografe! Mooie pose van de arme zwaan…

    Like

  5. Als er iets mis is met vogels is het helaas meestal ook fataal.

    Like

  6. Ik hoop dat ze gered is die zwarte zwaan. Een schitterende foto vind ik dit!

    Like

  7. Het gaf je in elk geval de kans een pracht van een foto te maken! Je ziet ze niet zoveel, zwarte zwanen. Ik hoop wel voor het arme beest dat het probleem is opgelost.

    Like

  8. Het arme beest heeft zich wel mooi laten fotograferen Marylou

    Like

  9. Wat een parel~
    Ik vind zwanen sowieso schitterende dieren en een zwarte is helemaal gaaf om te zien.
    Prachtig weergegeven🙂

    Like

  10. het is toch niet die zwarte zwaan van Brugge hé?
    🙂

    Like

  11. Wat heb je een mooie doortekening in het verenpak. Top gedaan!

    Gr. René

    Like

  12. ha die Marylou
    ja ik de hele dag druk in m’n hutje te poetsen , en dus ook de pc hoek geheel leeg
    ja een mooie herfst voorstelling , iets vroeg zo zegt met , maar in de natuur is het al te merken , herfst zit in de lucht
    wat zijn er een boel mooie vogeltjes hé ben blij er velen wel aan te treffen
    dus last van een beknelde zenuw , nee dat is niet best , en dan zijn 91 steile traptreden niet te doen , maar wat je zegt wel wat blijven bewegen en misschien ook ff naar die kliniek
    mak an lekker eten en een rustige avond

    Like


Geef een reactie

