Prachtig stulpje

Ik was 2 dagen in de Ardennen in Faläen.De zon deed die 2 dagen overuren want we hadden 23°.Wandelen ging zeer rustig door mijn rugprobleem maar genoten heb ik van de mooie natuur en zijn omgeving. Hier zie je een typisch Ardeense woning opgetrokken in  de plaatselijke bouwstenen.De mensen zorgen er ook overal voor bloemen en groen.

11 reacties op “Prachtig stulpje”

  1. mogge Marylou
    ja dat is een leuk optrekje , al zal er ipv van water uit de pomp wel waterleiding zijn en meer modern van binnen
    ik hoop dat het met de rug al wat beter gaat
    geniet de dag

    Like

  2. Zeer mooi daar in die omgeving, volgende keer eens richting Neufchâteau komen en dan een bakkie bij mij komen doen. Daarna samen foto’s maken😉

    Like

  3. Een prachtig stulpje hoor, en dan ook nog in zo’n mooie omgeving……heerlijk!

    Like

  4. Het is een zeer mooi huisje, heel romantisch. Hoop dat de rug betert en je toch hebt kunnen genieten van een fijne tweedaagse! Mooie foto.

    Like

  5. vaak is het allemaal net wat losser en natuurlijker dan in ons “strakke” Vlaanderen…😉

    Like

  6. dank je Marylou
    nog een fijne avond

    Like

  7. Prachtige stijl. ziet er ook heel goed verzorgd uit

    Like

  8. Echt een geweldig mooi stuplpje.
    Zelfs een heuse palm naast de deur.
    Dat groen geeft deze foto ook een hele mooi uitstraling.
    Ik meot er ook maar eens heen denk ik🙂

    Like

  9. Prachtig. Zo.n stulpje wil ik zelf ook wel……

    Like


Geef een reactie

