De tand des tijd

In Faläen kon ik niet voorbij dit opmerkelijk oud deurtje.Spijtig dat het niet kon praten want het zou vast en zeker boeiende verhalen opleveren.
oud,schilderachtig deurtje

9 reacties op “De tand des tijd”

  1. Dag Marylou

    Niet alleen de deur, ook de muren zijn van in de tijd van Napoleon.
    Een zichtbaar stukje geschiedenis.

    Groetjes
    Marcel

    Like

  2. ha die Marylou
    ja een mooie foto van een stuk geschiedenis , vol met verhalen , die we helaas niet zullen weten
    zo trof ik gister oude schepen , ergens best zonde
    wens je een zonnige middag

    Like

  3. Ik vraag mij ook altijd af wat er achter dergelijke deuren in de loop der jaren allemaal heeft plaatsgevonden Marylou.

    Like

  4. Wonderful!
    I really like pictures of old doors!

    Like

  5. Met recht de tand des tijds.
    Maar ook een prachtige plaat!
    Heel fijn weekend.

    Like

  6. blij dat dit deurtje niet in mijn voorgevel zit …….. maar wat is dit mooi hé

    Like

  7. Mijn complimenten voor de prachtige foto’s . Fijne dag , groetjes Anja

    Like

  8. Prachtige opname, zulke deuren spreken voor zich eigenlijk…

    Like

  9. Hallo Natuurfreak, Ik heb jouw blog genomineerd voor de Sunshine Blogger Award. http://mieksschrijversblog.wordpress.com/2014/09/15/nominatie/

    Like


Geef een reactie

