Voorhistorisch?

Ik ben met mijn dochter en kleindochter er eventjes een weekendje tussenuit geweest.Wat een heerlijk zomers weer was het. Op wandeling had ik een vreemde ontmoeting.

De sabelsprinkhanen eten alles: planten en dieren (vooral andere insecten) en hebben lange en heel dunne antennen.

8 reacties op “Voorhistorisch?”

  1. mogge Marylou
    of deze er in de prehistorie ook al waren , geen idee , maar het zou zo maar kunnen zijn
    je hebt het mooi in beeld gebracht
    dus genoten van een fijn weekendje met de meiden bij prachtig weer
    Ja dat was een zeer gevarieerde wandeling , morgen ben ik daar waar ik toen eindigde en loop nog een etappe
    geniet de dag

    Like

  2. Geen idee hoelang deze beestjes al op de aardbol rondspringen, maar anno 2014 heb jij hem mooi op de foto gezet hoor Marylou.

    Like

  3. gelukkig heeft ie jullie niet opgegeten…🙂
    Wij zijn afgelopen weekend in jouw buurt gaan fietsen!

    Like

  4. Ze ogen in ieder geval best wel voorwereldlijk

    Like

  5. Great shot, Marylou, but not my favourite insect.🙂

    Like

  6. ha die Marylou
    ja de pps Purple Fields is een mooie
    en zo was mijn wandeling van vandaag , 23 KM bij lekker warm weer , duin op duin af
    ben zelf ook benieuwd naar de fototjes
    fijne avond

    Like


Geef een reactie

