De vlam blijft branden

Ik was in het begin van de week in Antwerpen daar brandde de vlam van  Special Olympics Games en kwamen mensen met een handicap van allerlei landen deelnemen.Ik hield er even halt in gedachten verzonken bij het idee achter deze spelen.

6 reacties op “De vlam blijft branden”

  1. mogge Marylou
    een goede zaak dat deze spelen er zijn
    en ook om er eens bij stil te blijven staan
    neem de tijd
    en geniet toch de dag

    Like

  2. Een mooie foto Marylou, en die vlam moet blijven branden hoor!

    Like

  3. de symboliek van het eeuwig brandende olympische vuur

    Like

  4. Goed dat de gehandicapte medemens tegenwoordig volwaardig meetelt en mee kan doen in onze westerse samenleving.

    Like

  5. Die vlam moet ook blijven branden Marylou.
    Ik ben echt heel blij dat dit er is voor onze gehandicapte medemens.
    PS Ik ben laat met reageren maar ik was een kleine week weg😉

    Like

  6. het is een feest voor hen, en het is goed dat er dergelijke initiatieven zijn!

    Like


Geef een reactie

