Skyline

Na auto-ongeval even verpozen langs de Schelde op de linker oever in Antwerpen.

17 reacties op “Skyline”

  1. Je hebt toch hoop ik zelf geen auto ongeval gehad? Deze foto lijkt wel een pentekening, erg mooi hoor Marylou.

    Like

    • Hallo Edward
      We waren (ik en mijn schoolvriendin ) op weg naar het land van Saefthinge toen we donderdag terecht gekomen zijn in een ongeval van verkeersagressie.We werden na enkele problemen voor de Kennedy tunnel met een vrachtwagen bij het uitrijden van de Kennedy tunnel opzettelijk aangereden door die vrachtwagen die vluchtmisdrijf heeft gepleegd.Wij zijn beginnen tollen door om de as beginnen draaien en werden gecatapulteerd op de vangrails, maar weer zijn gaan tollen om nadien1oo meter achteruit te vliegen langs de vangrails om stil te staan met de snuit in richting naderend verkeer die ons gelukkig hebben kunnen mijden.Ik kon niet uit de auto van mijn vriendin want die stond klem tegen de vangrails.De auto is langs 2 zijden helemaal ingedrukt van voor naar achter maar kon nog rijden en hebben toen moeten draaien om op de pechstrook te geraken.Ik reed niet zelf want zit met geknelde rugzenuw.De politie heeft alles vast gesteld en het vluchtmisdrijf en de verkeersagressie op papier gezet en we hopen dat er toch nog een getuige zal opduiken.Ik heb doodsangsten uit gestaan.Bij dokters bezoek valt alles nog goed mee:de vriendin heeft een pijnlijk been door opspannen spieren,ikzelf een lichte hersenschudding en een zwelling op de rug en problemen met mijn hals maar geen open wonden of breuken.We zijn op aanraden van de politie even gaan op adem komen langs de Schelde op linker oever.Al bij al dus een wonder.Als de pijnen blijven na een week moet ik naar de osteopaat.Voor het zelfde geld waren we niet meer thuis gekomen.Onze beschermengel was er dus op het juiste moment

      Like

      • Daar schrik ik toch wel even hoor Marylou, wat een wild west taferelen, het lijkt mij toch een behoorlijk traumatische ervaring. Gelukkig dat jullie er redelijk goed vanaf zijn gekomen. Hopelijk knap je weer snel helemaal op. Sterkte gewenst hoor!

        Like

  2. Auto-ongeval hopelijk niets ernstigs. Zeer fraai plaatje

    Like

  3. Een geluk bij een ongeluk dat je zo’n mooie foto kon maken Marylou🙂

    Like

  4. oei, jou een ongeval overkomen?
    Hopelijk niks ergs!
    Je zou anders die (mooie) foto niet genomen hebben wellicht

    Like

  5. O wat vreselijk Marylou. Afschuwelijk wat een nare ervaring. Lichamelijk valt het dan wellicht mee maar je moet het ook nog verwerken. Veel sterkte ook voor je vriendin.

    Like

    • Hartelijk dank..Ik doe nooit een vlieg kwaad en kan nog altijd niet begrijpen dat men probeert mensen de dood in te jagen.Iedereen heeft toen lang in de file gestaan….

      Maar zo’n agressie?

      Like

  6. mogge Marylou
    ja dat mag een wonder heten , er zo goed van af te komen
    wens jullie sterkte met het verwerken en het helen van de zere plekken

    Like

  7. Jeetje mina Marylou.
    Ik heb je antwoord en verhaal gelezen wat je aan Edward vertelde en ik kreeg er kippenvel.
    Uiteindelijk is eht toch nog goed afgekomen en daar bedoel ik mee dat er geen lichaaksdelen missen of hersentrauma is opgelopen. Een hersenschudding is ook niet fijn en daar zal je nog wel even last van hebben. Ik hoop dat julie heel gauw van de schrik bekomen en dat ze de dader kunnen achterhalen.
    Sterkte!

    Like

  8. Je hebt ondanks het ongeluk, toch wel veel geluk gehad dat je er nog zo goed bent van afgekomen. Laat ons hopen dat je vlug hersteld bent.

    Like

  9. gelukkig ‘goed’ afgelopen. ik hoop dat jullie allebei weer snel opgeknapt zijn en weer op pad kunnen

    Like

  10. Oei, hopelijk niet te ernstig auto-ongeval ?

    Like

  11. Ik lees nu pas je bericht hoe het gebeurde. Verschrikkelijk zeg ! Voor je het goed en wel beseft is die kerel al lang weg. Vrachtwagens, zelf heb ik het er ook niet mee, ben ook ooit van de weg geduwd maar kon gelukkig nog op een andere rijstrook terecht. Ik ben na al die jaren nog steeds bang van vrachtwagens. Hopelijk zal de tijd ook voor jou je angst wat doen zakken. En ik hoop dat je je wat beter voelt. Veel sterkte !!!

    Like


Geef een reactie

