In groen en blauw

De herfst kruipt op kousenvoetjes binnen  en zorgt voor een kleur metamorfose die niet  te stoppen is en in de tuin bloeien de laatste rozen en hortensia’s.

10 reacties op “In groen en blauw”

  1. Mooi he al dat natuurschoon

    Like

  2. Het zal weer genieten worden van de prachtige hefstkleuren.

    Like

  3. mogge Marylou
    ja de herfst is daar in al haar pracht , soms wat nat en onstuimig
    maar bovenal in kleuren pracht
    geniet de dag

    Like

  4. Erg mooi Marylou, het lijkt wel een schilderij.

    Like

  5. Gorgeous image, Marylou. Love the soft colours.🙂

    Like

  6. Dat noem ik pas veelzijdigheid aan één takje. Heel mooi

    Like

  7. de bloei gaat er steeds meer uit,
    maar in de plaats krijgen we het herfstig kleurenpalet!

    Like

  8. ja Marylou
    Greetje maakt ppsjes die blijvend zijn , zeg ik altijd
    en vanochtend het bericht via de oude weg , de brievenbus
    ik zal mijn best doen het zo ver te laten komen
    slaap wel

    Like

  9. Geweldig gewoon.
    Dit vind ik echt prachtig om te zien.
    Mijn complimenten.

    Like


Geef een reactie

