Citroenlieveheersbeestje

Toen ik vanmiddag in de tuin een pompoen ging afsnijden  zag ik plots op een blad een citroenlieveheersbeestje zitten.Het is nog heel wat kleiner dan het gewoon rood met zwarte stippen exemplaar.

17 reacties op “Citroenlieveheersbeestje”

  1. Snijd een pompoen voor me🙂

    Like

  2. Quelle gialle sono veramente molto piccole!!

    Like

  3. hoe bijzonder, zo een heb ik nog nooit gezien

    Like

  4. Wat een mooi exemplaar!

    Like

  5. Het is een mooi beestje Marylou, en staat deftig op de foto hoor.

    Like

  6. mogge Marylou
    kan niet zeggen dat ik zo’n beestje wel al eens gezien heb , mooi is het zeker
    ik had prachtig weer op de wandeling gister
    geniet de dag

    Like

  7. What a dapper little bug!🙂

    Like

  8. Wonderful composition!

    Like

  9. Een prachtig beestje Marylou!

    Like

  10. En jij stond met je camera paraat. Heel mooi Marylou. De benaming laat aan duidelijkheid niets te wensen over

    Like

  11. Wat ene mooitje Marylou!
    Ik heb er ooit eentje gezien maar zo mooi als ik hier zie heb ik hem niet hoor.
    Prachtige foto!

    Like

  12. mooie macro-opname, Marylou!
    Zijn die zwart-gele exemplaren even nuttig?

    Like

  13. Neen Billy ,spijtig genoeg niet het citroenlieveheersbeestje eet geen bladluizen maar schimmels en daarmee is het 1 van de schadelijkste en brengt hij schimmels over op andere tot dan toe gezonde planten

    Like

  14. That’s a great photo!

    Like


Geef een reactie

