Ons dagelijks brood

Ik vind het telkens opnieuw zo’n fantastisch moment als gouden korenaren wachten op de boer en zijn machines om geoogst te worden om nadien als lekkere boterham op ons bord te verschijnen.

Mijn respect ook voor de boer die ook in barre omstandigheden moet werken: dan snikheet of wel in gietende regen en waar er geen feest of zondagen tellen.

11 reacties op “Ons dagelijks brood”

  1. Condivido quanto hai scritto. Molto bella la foto!
    Ciao, Patrizia

    Like

  2. ha die Marylou
    dat je nog van die mooie koren aantrof verbaasd me
    ik zag afgelopen week zelfs al stoppelvelden van de mais
    maar je schrijven is zo het is , zij verdienen een dikke pluim
    Ik maakte twee heerlijke wandelingen op mijn vrije dagen , mooie gebieden en zomers weer in oktober🙂
    slaap wel

    Like

  3. Een mooie detail foto. En inderdaad….er mag wel eens bij stilgestaan wirden dat er heel wat werk verzet moet worden voor wij ons boterhammetje kunnen smeren.

    Like

  4. Prachtige aren en inderdaad ons dagelijks brood

    Like

  5. Een foto die zo aan de muur kan Marylou…..PRACHTIG!

    Like

  6. Prachtig ! Ik bak brood altijd zelf. Fijn weekend ,Liefs Anja

    Like

  7. It looks a bit sad…
    …but the photo I like very much – great DOF.

    Like

  8. Beautiful image, Marylou. Love your title.🙂

    Like

  9. Prachtige goudgele aren. we staan er idd niet vaak bij stil dat het soms bloed,zweet en tranen kost voordat we ons boterhammetje smeren. Mooie foto

    Like

  10. en met de prijzen die ze krijgen voor hun waren, na al dat zwoegen, gaan ze het ook niet redden.

    Like

  11. Beautiful photo!. Happy friday and weekend ahead to you, Aquileana😀

    Like


Geef een reactie

