Hier smelt ik voor

Door: natuurfreak

05 Okt 2014

Tags:, ,

Categorie: fotografie, kinderen

14 reacties

Ik was op een vakbeurs voor kinderopvang toen ik dit kleine ukke pukje in beeld kreeg.Geef toe ze  trekt toch alle aandacht naar zich toe.

14 reacties op “Hier smelt ik voor”

  1. dit ziet er zeker guitig uit🙂

    Like

  2. Bellissima bambina, bellissima foto ritratto.
    Ciao,Patrizia

    Like

  3. Hahahaha…een lekkere dondersteen lijkt mij dit Marylou.

    Like

  4. Een zeer mooie foto. Wat een schatje!

    Like

  5. Me dunk!!! Kan toch ook neit anders met zo’n mooi snoetje🙂

    Like

  6. Wat een heerlijk ontwapenend kinderkoppie!

    Like

  7. een pracht kind , olijk en vrolijk als maar kan zijn

    Like

  8. Die vind het inderdaad erg leuk om in de aandacht te staan!

    Like

  9. Echt een schatje, dit.🙂

    Like

  10. ze heeft een gouden glimlach!

    Like

  11. nee Marylou
    dat zeggen er meer
    ik hoop altijd dat ik niemand kwets , met mijn geklets
    gein – film of pps
    ik heb gelukkig een zeer breed perspectief , waardeer en respect een ieder
    slaap wel

    Like

  12. inderdaad Marylou
    dat is een pracht wandeling , komen er meer , ik loop het Hollands Kustpad in etappes
    mzl

    Like

  13. Dat is inderdaad een prachtig koppie, Marylou!

    Like

  14. Ja wie niet eigenlijk wat een lieve foto. Fijn weekend. Groetjes Ineke

    Like


Geef een reactie

