Een refrein in 3 kwart maat

In Antwerpen kon men op de koppen lopen en aan de kathedraal stond eenzaam weg uit de drukte deze orgelman.Zijn deuntjes gingen spijtig genoeg verloren in het lawaai

20 reacties op “Een refrein in 3 kwart maat”

  1. Sono bellissimi questi antichi strumenti musicali!!
    Una foto molto bella.
    Ciao, Patrizia

    Like

  2. De orgelman houdt ook niet van de drukte.

    Like

  3. Waar kom je ze nog tegen? Mooi hoor!

    Like

  4. mogge Marylou
    dat is een zeer oud orgeltje , zie je zelden
    ja de herrie van de straat is meestal vreselijk , al horen we het haast niet eens meer
    geniet de dag

    Like

  5. Geweldig dit Marylou, hier kan ik echt van genieten hoor.

    Like

  6. Een heel mooie oude man met misschien wel een even oud orgel. Zeer mooie foto.

    Like

  7. This is a beautiful image, Marylou. I hope he gets generous donations.🙂

    Like

  8. Sprekend plaatje, kon zó honderd jaar gelede zijn….

    Like

  9. Ohw wat super deze orgelman. Echt nostalgisch!
    Wat jammer dat hij zo alleen stond en zijn muziek kennelijk niet opgemerkt werd. Ik vind dit geweldig om te zien🙂

    Like

  10. Het geluid wel maar de foto blijft eeuwig bewaard🙂 prachtig deze karakteristieke orgelman met zijn pierement

    Like

  11. ha die Marylou
    ja een week of twee daar houd ik het ook wel uit
    maar dan ben ik toch graag daar waar de herfst zo mooi is🙂
    slaap wel

    Like

  12. Hello Marylou,

    wonderful, so lovely. Can’t let my eyes off.

    Herzliche Grüße
    Petra

    Like

  13. Ik zag hem al in Brugge (https://flic.kr/p/dMZpCX) en in Gent en jij fotografeerde hem in Antwerpen: het is een bezig baasje dat niet bang is om te reizen voor de kost.

    Like

  14. […] ik deze foto zag, wist ik dat ik deze draaiorgel al meer had gezien. Was het in Gent of in Brugge? Ik dacht dat […]

    Like

  15. die zie je niet zo vaak meer

    Like

  16. Dank voor je mooie spreuk!

    Like

  17. Wat een prachtige foto en zo’n mooi orgeltje. Nog een fijne week lieve groet Ineke

    Like

  18. Lovely photo and spreuk! Thanks a-lot

    Like


Geef een reactie

