Extra belichting

De temperatuur valt nog mee want we zijn half oktober al voorbij.De ochtend begon eerst nogal donker en plots scheen de zon door de wolken en zonneharpen vielen op mijn pad Ze streelden mijn oog en zorgden voor een vreugdemelodie in mijn oor.

16 reacties op “Extra belichting”

  1. Una bellissima sensazione quella che hai vissuto.
    Molto bella anche la foto, con i fasci di luce creati dal sole.
    Ciao, buon fine settimana.
    Patrizia

    Like

  2. Mooi in beeld gebracht, hoor! Dat zijn heerlijke momenten🙂

    Like

  3. mogge Marylou
    ja dat doen deze mooie momenten met een ieder , jij brengt het ook mooi in beeld
    ik had een paar fijne dagen en helaas blijkt er toch meer mis met het pctje
    geniet de dag

    Like

  4. Dit zijn toch wel de mooiste fotografische natuurmomenten. Prachtig

    Like

  5. Hier is maar één woord voor…..PRACHTIG!

    Like

  6. Wow… zo wordt ik graag wakker in de ochtend!

    Like

  7. Het licht mooi gevangen!

    Like

  8. hel mooi, dit is zo een van reden dat ik een voorkeur heb voor de herfst.

    Like

  9. Those shafts of sunlight are really lovely.🙂

    Like

  10. Prachtig die zonneharp, weet niet of ik die al ooit tegen gekomen ben. Je hebt hem schitterend gevangen.

    Like

  11. Dat vind ik altijd zo mooi om te zien die zonneharpen.
    Je hebt werkelijk een hele mooie gevangen!

    Like

  12. Wunderschööön❤

    Like

  13. prachtig, die zonnestralen door de bomen!

    Like

  14. Móói zeg, makes my day!

    Like

  15. Hoe mooi zeg!

    Like

  16. Very beautiful…

    Like


Geef een reactie

