Ontmoeting op de heide

Op de heide wandelen erg veel mensen met hun viervoeter.De meeste mensen houden zich aan het reglement en houden de hond aangelijnd want er lopen schapen rond.Maar er zijn ook anderen die alles aan hun laars lappen.Er zijn nog niet zolang geleden 2 schapen verscheurd op de heide.

Maar deze goede  loebas was een echte schat en luisterde  uitstekend naar zijn baasje.

13 reacties op “Ontmoeting op de heide”

  1. ha die Marylou
    bij mij vond je gekheid op een stokje , maar vast ook muziek die je wel bekoorde , dus ik heb de glimlach binnen
    Hier lees ik iets wat ik bijna dagelijks mee maak met honden en baasjes , gelukkig kennen de honden mij beter dan de baasjes zeg ik altijd , want het zijn die baasjes die vaak onredelijk zin ( zacht uitgedrukt)
    wens je een goede nacht

    Like

  2. One of my favorites of your photos. Love this. Wonderful!❤

    Like

  3. Wat een prachtige foto heb je van deze “loebas” gemaakt Marylou, compliment hoor.

    Like

  4. Met dank aan het baasje die niet te lui was om zijn pup op te voeden.

    Like

  5. Regels zijn er niet voor niks. Sommige mensen begrijpen gewoon niet wat een loslopende hond teweeg kan brengen.

    Like

  6. en zo verpesten de baasjes het voor zichzelf en hun hond. inmiddels moet je hier je hond bijna overal aanlijnen in de natuur. Staat een flinke boete op. Volgens mij zit deze nog even na te hijgen na een renpartij🙂

    Like

  7. Het is een schitterende foto, die grote loebas. Een prachtfoto Marylou!

    Like

  8. Mooie foto zo tussen de heide. Lekker met zijn tong buiten boord🙂

    Gr. René

    Like

  9. Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is great blog. An excellent read. I will certainly be back. dgfddbeedcfe

    Like

  10. Wat je al neit tegenkomt op de hei. Jij een pracht van een lobbes en ik een paar lege batterijen😉
    Die heb ik dus maar meegenomen!

    Like

  11. jammer dat er zo weinig respect is voor geldende regels. Ze zijn er écht niet voor niks!

    Like

  12. Lovely portrait of this sweet dog.

    Like


Geef een reactie

