Het noorden kwijt zijn

Ik stond versteld op mijn wandeling in de natuur.Ik kon mijn ogen niet geloven.  Bij het naderen van wat ik dacht dat het  een rat was,keken 2 lieve ogen mij aan en ging de egel verder met eten van het groene gras en nadien vond hij ook nog een slak.Hij trippelde aan een behoorlijk tempo over het groene grasveld. Heb nog nooit een egel ontmoet op 1 november.Hij was blijkbaar het noorden kwijt maar bij temperaturen van 20 ° zou men voor minder in de war geraken Het voelt als lente. Dus wees er maar zeker van :de egel is nog niet in winterslaap.

10 reacties op “Het noorden kwijt zijn”

  1. Wat een mooi beestje. Toch zalig als je zo’n fijne wandelingen hebt nietwaar🙂

    Like

  2. wat leuk zo dichtbij!

    Like

  3. mogge Marylou
    ja verbazend om bij 20 graden op de 1ste november een egel te ontmoeten
    nu ik ben aanstonds weg voor een hopelijk fijne wandeling , maar zien wat ik tegen kom
    geniet de dag

    Like

  4. Wat een mooie foto van dit egeltje Marylou, als het zo warm blijft, krijgt hij nog slaap tekort.

    Like

  5. Een buitenkansje Marylou ……. heb je mooi benut

    Like

  6. Je hebt er een heerlijke foto van gemaakt. Dat beestje zal nog geen zin hebben in slaap met zo een lekker weertje!

    Like

  7. A really cute pic, Marylou.🙂

    Like

  8. Wat een mooi beestje met een onschuldig snoetje. Ik hou van egeltjes
    Groetjes😉

    Like

  9. Ik heb nog nooit een egel ontmoet , ook niet in de tijd van het jaar dat je het kunt verwachten. Wat een mooie waarneming!

    Like


Geef een reactie

