Languit in het gras

Op een mooie nazomerse dag samen wat keuvelen .

Languit in het gras een selfie maken.

12 reacties op “Languit in het gras”

  1. Deze vriendinnen genieten mateloos van het goede weertje!

    Like

  2. mogge Marylou
    ja dat kon zowaar het 1ste weekend van november , ik zag ook velen zitten in het gras en langs de water kant
    maakte een fijne wandeling langs een oude rivier , De Kromme Rijn , zal wat kiekjes in een album zetten
    geniet de dag

    Like

  3. Een leuke foto met een fraaie lichtval Marylou.

    Like

  4. Hoi Marylou leuk om deze foto zien .moet me erg rustig houden,,vandaar ik niet altijd in staat bent om te reageren fijne gag gr Cees

    Like

  5. Dag Marylou

    Heel mooie foto Marylou

    Even relaxen op het gras.
    Het moet niet altijd leren zijn.
    Zo met ons tweetjes onbezorgd
    in de zon is ook heel fijn.

    Like

  6. Daar was het vanmorgen ook zelfs nog mooi weer voor.
    Nu ziet het er echter heel anders uit.
    Leuke foto hihi……

    Like

  7. Heerlijk genietend van het nazomerse weer. Foto gemaakt op 1 november ?

    Like

    • Inderdaad ,het was druk,druk, maar ik weet de plekjes waar mensen zich wat afzonderen altijd wel te vinden.Ze zaten onder een boom die door zijn kleuren in de zon ,zo’n aantrekkingskracht op me had dat ik er eigenlijk een hele tijd overgedaan heb om die plek te bereiken.

      Like

  8. Nice capture, Maylou.🙂

    Like

  9. het was zomers weer in het weekend, zalig!

    Like


Geef een reactie

