Een explosie van kleuren

Ik was vandaag op wandel in Kapellen  en volgde er met gids de loopgravenwandeling in het Mastenbos. Prachtig weer,mooie natuur en bossen maar daarover morgen meer. In het naar huis rijden werd ik overdonderd door  een explosie van kleuren bij de zonsondergang . Daar ik passagier was,  kreeg ik de kans deze foto te maken van uit de auto..

16 reacties op “Een explosie van kleuren”

  1. This sky is so beautiful.🙂

    Like

  2. Gorgeous colors, Marylou.

    Blessings ~ Wendy ❀

    Like

  3. Prachtig Marylou, van die fraaie luchten kan ik ook altijd genieten.

    Like

  4. dat is een schitterende foto Marylou , geluk dat je camera vast had en niet het stuur

    Like

  5. Een heel zonnige vurige zonsondergang.

    Like

  6. Een prachtige zonsondergang.

    Like

  7. very beautiful sunset

    Like

  8. Mooi, Marylou, als de rest van de dag al niet goed was geweest, dan had deze mooie zonsondergang dat wel goedgemaakt.

    Like

  9. Geweldig om te zien deze explosie van kleuren.
    Dit zijn van die momenten waar ik dan ook echt volop van kan genieten en uren naar kan kijkej. Helaas zijn deze luchten weer zo snel voorbij. Pracht foto!

    Like

  10. Een sfeervolle zonsondergang Marylou. Altijd mooi

    Like

  11. bijzonder goed geslaagd, wat niet evident is vanuit een rijdende wagen!

    Like

  12. dank je Marylou
    ik denk dat je Gent wel kent , mooie stad , vol oudheden volgens mij
    ik ben nu ff vrij
    fijne avond en een goede nachtrust

    Like

  13. Dag Marylou,
    Wat een prachtige foto’s
    ook bedankt voor je lieve reactie
    en wens je nog een fijne avond groetjes Roosje

    Like


Geef een reactie

