Achter de wolken schijnt de zon

Even dacht ik dat we ze helemaal niet zouden zien.Een donkere dag maar zonnestralen geven nooit op. Heel even priemden ze door het wolkendek en zetten de koeien in een voorzichtig oplichtend stukje weiland.

14 reacties op “Achter de wolken schijnt de zon”

  1. Oehoe … uitstekende foto. So mooi! Ons ken nie van sulke pragtige skape nie, so dis vir my prentjjie-mooi op so ’n plaas.

    Like

  2. pracht opname Marylou
    wat koeien zag ik vandaag wel , de zon helaas niet

    Like

  3. I like how the light filters through the clouds.

    Like

  4. Prachtige zonneharp Marylou.
    Ik vind het ook heerlijk om dit zo te zien🙂

    Like

  5. Mooi, Marylou, met zulke fraaie zonneharpen maak je me altijd blij!
    Hier bleef het vandaag de hele dag kil en grijs.

    Like

  6. Een straaltje zonlicht in deze donkere tijden. Altijd goed!

    Gr. René

    Like

  7. ik heb er helaas niet veel van gemerkt.
    Op m’n nieuw werk heb ik vandaag meer dan 12u gewerkt. Ging dus in het donker er naartoe, en kwam in het donker weer thuis…

    Like

  8. mogge Marylou
    nee die wandeling wandelt niet weg🙂
    viel je in slaap tijdens het typen😉
    geniet de dag

    Like

    • neen maar deze computer maakt vaak gekke sprongen en verzendt soms wat ik schrijf zonder dat ik op redactie plaatsen druk.Heb het vaak voor en nog altijd niet gevonden wat de oorzaak is.

      Like

  9. Lovely scene, Marylou. The sky is beautiful.🙂

    Like

  10. Prachtige Sint jacobsladders

    Like


Geef een reactie

