Daarbij die molen

Ik heb tot  mijn rugproblemen opdoken altijd met vrienden uit Rotterdam gaan kano varen.

Even nog een herinnering ophalen uit die fijne tijd.

12 reacties op “Daarbij die molen”

  1. Fijne woensdag Marylou
    Mooie foto’s en bedankt voor de reactie
    Vele groetjes Christine

    Like

  2. Wow – ek like die foto baie. ek en my vriendin is ook lief daarvoor om op die kano op waters te vaar. Water is groot aantrekking vir my.

    Like

  3. Een prachtig beeld, volgens mij zeer typerend voor jullie mooie land, Marylou.

    Like

  4. mogge Marylou
    mooie opname van een wel heel mooie molen
    geniet de dag

    Like

  5. Een hele fraaie “Hollandse” foto Marylou.

    Like

  6. Mooi, Marylou, ik kan me voorstellen dat je daar prettige herinneringen aan bewaart. Jammer dat lichamelijke problemen dergelijke uitjes tegenwoordig verhinderen.

    Like

  7. Het is een heel mooie foto waar waarschijnlijk prachtige herinneringen aan vast hangen.

    Like

  8. Ligt mooi zo aan het water.

    Gr. René

    Like

  9. Prachtig. Deze molen staat tevens mooi vrij

    Like

  10. is ook een heerlijke manier om de natuur te verkennen!

    Like


Geef een reactie

