China Light

De Zoo van Antwerpen pakt dit jaar in december en januari uit met fascinerend lichtspektakel in de donkere dagen.Chinese kunstenaars  toveren de Zoo om in een sprookjesachtige wereld. Ik ging nu al eens een kijkje nemen.De kleine objecten werden naar België verscheept en de grote dingen worden ter plaatse gemaakt.Het zijn meestal dieren  waarvan  de geraamtes overtrokken zijn met zijde die kleurig geschilderd is en die tijdens de avonden allemaal verlicht zullen zijn.Men kan er tussen honderden verlichte figuren rondwandelen.Men moet de inkom kaarten nu al kopen want er wordt telkens een beperkt aantal bezoekers toegelaten.In december toon ik jullie dan wel hoe het er dan uitziet in de Zoo.

Klik en lees meer

 

12 reacties op “China Light”

  1. ik wacht de vast mooie opnamen geduldig af
    slaap wel

    Like

  2. WOW! Beautifull photo. Nog nooit so iets in my lewe fisies gesien nie.

    Like

  3. mogge Marylou
    ja er is zo rondom ons ook veel armoede , en dan nog de verborgen armoede
    goed van je dat je mensen helpt
    geniet de dag

    Like

  4. ha die Marylou
    kwam je nog weer tegen , in de duinen zo gezegd🙂
    ja een pracht wandeling door verschillende landschappen , en bij heerlijk weer
    zou vandaag ook weg , maar was echt te laat thuis van het werk gisternacht , dus maar een rustdag
    geniet de dag

    Like

  5. Zo’n kleurrijke draak doet het altijd goed.
    Ik ben benieuwd naar de rest, en dan zeker in de duisternis.
    Maak er een mooi weekend van, Marylou.

    Like

  6. Ik vindt ‘m iets te kitscherig voor in mijn achtertuin maar de foto is fraai

    Like

    • Ja die Chinezen zijn kunstenaars maar het springt er uit door hevige kleuren en veel details.Ben eens benieuwd wat het zal geven ’s avonds want de figuren zullen oplichten.Heb mijn statief al klaar gezet en hoop dat ik het een beetje scherp in beeld zal krijgen en er niet te veel volk voor mijn voeten loopt.Heb daarom ook kaarten voor de 1 ste dag gekocht want het evenement loopt van 6 december tot 17 januari.

      Like

  7. Het leek me leuk en een uitdaging om daar foto’s van te maken als ze in beweging zijn.
    Ik ken ze alleen van de tv en van foto’s. Mooie en kleurrijk.

    Like

  8. This bright dragon really made me smile.🙂

    Like

  9. Ik ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien.

    Like

  10. ha die Marylou
    ja komende week heb ik 3 dagen aaneen vrij zit vast een mooie wandeling in🙂
    en die slaap en rustdag doen ook heel veel goed
    ik zal aanstonds naar het werk
    wens je een fijne dag

    Like


Geef een reactie

