Als kleuren vervagen

Als kleuren vervagen is het de hoogste tijd het haardvuur  aan te steken want schoorvoetend  sluipt de winter dichter.

12 reacties op “Als kleuren vervagen”

  1. zo waar
    mooie opname
    slaap wel

    Like

  2. Mooi blommetjies.

    Like

  3. Ja Marylou, langzamerhand, wordt het tijd voor warme chocolademelk en snert. Je hebt toch nog een mooie foto kunnen schieten hoor.

    Like

  4. Heel mooie foto! En ik zie dat het ook weer sneeuwt op je blog – gezellig🙂

    Like

  5. Mooie foto, Marylou.
    Het sneeuwt hier nog net niet, maar het is met een temperatuur van nog geen 1 graad boven nul wel erg koud, en met de oostenwind levert dat een gevoelstemperatuur van bijna -5 op. Ik blijf maar weer lekker binnen vandaag.

    Like

  6. Daar gaan we voor de 3e keer! Ik moet nu iedere keer als ik reageer mijn gegevens opnieuw invullen en dat is best vervelend.

    Maar ik zei dat ik dit een prachtige foto vind en dat in combinatie met de sneeuwvlokken op je blog geeft dat een prachtig effect.
    Heel leuk gedaan en ikmag dit dan ook heel graag zien🙂

    Like

  7. Ik kom helemaal in winterse sferen door jouw vlokjes 🙂

    Like

  8. Dat was bij mij ook een mooie, er waren er nog wel…

    Like

  9. Niets mis met vervagende kleuren ….. gaan we meer letten op detail

    Like

  10. ja, ik heb het vandaag aardig gevoeld toen ik met de fiets naar het werk reed…brrrrrrr!!!

    Like


Geef een reactie

