Klokjes zonder geluid

Ik was op bezoek in het Arboretum in Kalmthout.Het was een heel fijne wandeling want er was nog heel wat te bekijken.Ik zag er nog verschillende bloemen maar ook veel paddenstoelen,bonsai,zaaddozen en allerlei bomen in herfsttooi. Aan de belletjesplant hingen nog heel wat bloemen die  geluidloos door de wind heen en weer bewogen.

16 reacties op “Klokjes zonder geluid”

  1. heel mooi deze, gr, peter

    Like

  2. ha die Marylou
    ja je kan zien dat we een warme (heerlijk) herfst hadden , nu zijn de nachten echt koud deze en komende dagen , dus zal het toch snel minder worden
    slaap wel

    Like

  3. Wow – baie mooi. Ons het ook sulke blommetjies hier in SA. Pragtig!

    Like

  4. Mooie foto! De naam belletjesplant in plaats van de Nederlandse benaming fuchsia deed mij denken aan mijn jaren in Friesland. Daar leerde ik wat Fries lezen en schrijven en ontdekte toen dat de fuchsia in Fryslân beltjesblom genoemd wordt.

    Like

  5. Ik heb extra goed geluisterd, maar heb ze inderdaad niet horen klingelen Marylou, mooi gefotografeerd hoor.

    Like

  6. Mooi, Marylou, zoals Harry Smit hierboven al schreef, noemen we dit in Fryslân ‘betsjeblommen” oftewel ‘belletjesbloemen’. In al hun stilte zijn ze erg mooi.

    Like

  7. Beautiful! Such dainty flowers.🙂

    Like

  8. ja ik als kind wel , de bevroren grachten
    maar met die zomerse peddelaars nog niet🙂
    fijne avond

    Like

  9. Leuk om de naam Kalmthout te lezen Marylou want daar zit ik volgende week🙂
    Heel leuk deze fuchia bellen en ze bloeien inderdaad nog steeds. Zal nu wel gauw over zijn emt dit koude weer!

    Like

  10. ik vind dit hele mooie planten, en ik had er ook eentje van in m’n plantenbakken staan maar die overleefde de winter helaas niet…

    Like

  11. Lovely, simply lovely.🙂

    Like


Geef een reactie

