Boeiend vlammenspel

Ik was op wandel in het Arboretum in Kalmthout waar  tijdens deze winterwandeling overal vuurkorven stonden.Fijn dat men zich in de mistige en ijskoude omgeving even kon opwarmen maar ook fijn het vlammenspel,de geur en het knetterende geluid van met elkaar vechtende vlammen te kunnen waarnemen.

11 reacties op “Boeiend vlammenspel”

  1. mogge Marylou
    ja ik blijf binnen hoor , een rondje om in het bos zou kunnen , maar een 20 KM wandelen is mij zelfs te gortig nu
    dan heb je twee van die mooie vuurkorven nodig per elke KM🙂
    je hebt deze mooi in beeld gebracht
    geniet de dag

    Like

  2. Een mooie foto Marylou, een beetje warmte kunnen we in deze dagen wel gebruiken.

    Like

  3. Dag Marylou

    Een mooie foto heb je weer gemaakt.
    In deze koude tijd is wat warmte altijd welkom.
    Je hebt toch altijd goede ideeën.

    Groetjes
    Marcel

    Like

  4. Water en vuur vervelen nooit om naar te kijken.

    Like

  5. Gorgeous photo, Marylou. A perfect capture of those flames.🙂

    Like

  6. Mooi, krijg er warm van! Zalig een hout vuur!

    Like

  7. Heel mooi. Krijg er een behaaglijk en knus haardvuurgevoel bij🙂

    Like

  8. het is mooi en warm, maar het stinkt ook meestal erg. Als je er een tijdje naast staat krijg je de stank niet meer uit je kleren…

    Like

  9. Ohhhh ik kruip lekker bij het warme vuurtje. Heerlijk!

    Like

  10. Als ik deze vlamme zie dan denk ik ook aan gitaar en zang en glühwein🙂
    Heerlijk om te zien en ik hoor het vuur gewoon kanpperen.
    Hele sfeervolle foto.

    Like

  11. Schitterende foto, mijn houtkacheltje brandt ook weer lekker…..

    Like


Geef een reactie

