Vergeet af en toe niet naar boven te kijken

Enkele dagen geleden verscheen de zon in de late namiddag om toch even wat kleur in het landschap te stoppen.ik heb altijd een camera bij ,dus gauw even vastgelegd

 

13 reacties op “Vergeet af en toe niet naar boven te kijken”

  1. Het is inderdaad de moeite waard om altijd een camera bij je te hebben. Op mijn smartphone zit een goede camera daar wil ik ook mooie foto’s voor onderweg van maken.

    Like

  2. Prachtig hoor weer, maar krijg je dan geen sneeuw in je ogen? 😄
    Hoe doe je dat op je site? groet, peter

    Like

  3. mogge Marylou
    ja ik heb ook altijd een cameraatje mee als ik de hort op ga en anders wel de mobiel
    en ik kijk vaak omhoog en zie gelukkig dan ook deze mooie luchten welke jij vast legde zo mooi
    Delft is een stadje waarvan ik zeg , ja daar wil ik wel eens doorheen wandelen
    geniet de dag

    Like

  4. Mooi, Marylou, zoveel blauwe lucht en zon hebben we hier in het noorden niet gezien, we gaan de hele week al schuil onder een akelig egaalgrijs wolkendek.
    Ik ga vrijwel nooit de deur uit zonder camera, want je weet maar nooit wat je onderweg tegenkomt.

    Like

    • Dat is hier ook zo Jan maar 2 dagen geleden trok plots een stukje hemel open en gaf dit resultaat ,het heeft slechts een 15 minuten geduurd en toen was het schemering en de hoogste tijd om huiswaarts te keren

      Like

  5. Wow! Het lijkt wel een schilderij!

    Like

  6. Baie mooi – so nostalgies …

    Like

  7. Een mooie foto, ik heb de zon deze week nog niet gezien.

    Like

  8. mooie foto, van een mooie dag!

    Ik heb eigenlijk ook altijd een camera bij, mijn smartphone. Maar het komt veel te weinig bij me op om iets op die manier vast te leggen. Daardoor ook (te) weinig foto’s op m’n blog.

    Like

  9. Amazing sky, Marylou.🙂

    Like

  10. Wow…. dit is echt prachtig om te zien!!!!!!
    Zo zou ik de lucht wel vaker willen bekijken😀

    Like

  11. Prachtige foto wat zijn luchten toch fantastisch om naar te kijken. Alvast fijne feestdagen gewenst. Groetjes Ineke

    Like


Geef een reactie

