Paradijselijk lichtspektakel in Antwerpse Zoo

Gisteren werd China Light geopend.Ik was net in een sprookje van “Duizend en 1 nacht ” terecht gekomen.Hemels mooi en sfeervol was het daar

 

Ganse reportage op 

https://natuurplekjes2.wordpress.com/

11 reacties op “Paradijselijk lichtspektakel in Antwerpse Zoo”

  1. Lijkt me een bijzonder lichtspektakel. De foto is mooi belicht en daarmee komt de sfeer er goed uit. Ook de compositie is sterk

    Like

  2. Cool!🙂🙂 .)

    Like

  3. Mooi, Marylou. Ik heb de andere foto’s ook even bekeken, ik kan me voorstellen dat je je daar in een sprookjeswereld waande!

    Like

  4. Wow , dat is mooi gemaakt !

    Like

  5. Prachtig zoiets mee te maken Marylou, deze opname is heel knap gemaakt hoor.

    Like

  6. Sjoe – baie mooi1

    Like

  7. ha die Marylou
    las dat je tevreden was en genoten hebt van de mooie ppsjes , kijk dat is een mooie glimlach
    en hier zie ik een pracht foto van een mooi licht spektakel
    keek ook ff bij de foto serie , werkelijk een pracht geheel
    fijne avond

    Like

  8. So cute! Who doesn’t love penguins?😀

    Like

  9. lijkt me eerder iets voor een pretpark!

    Like

    • De Zoo heeft ook een stuk mooie natuur binnen de muren en daar kwamen de handgeschilderde dieren in zijde heel goed tot hun recht.Het ging natuurlijk ’s avond door als het donker was.In een pretpark zouden ze misstaan maar smaken mogen verschillen Billy anders zou de wereld maar eentonig worden

      Like

  10. Fantastisch! Wat ziet dat er prachtig uit!

    Like


Geef een reactie

