Winterprik

Toen ik vanmorgen vroeg even de tuin inging trapte ik onbewust in  een waterplasje. Het krakend geluid verwonderde mij ,het had goed gevroren aan de grond en zo zie je mijn eerste winterfoto.

 

13 reacties op “Winterprik”

  1. Aww this is so lovely Lou!🙂

    Like

  2. mogge Marylou
    mooie opname van een nachtvorst
    hier zijn vandaag de auto daken ook wat wit , maar het zou een redelijke dag zijn , dat ik ben weg te wandelen
    geniet de dag

    Like

  3. Welkom winter, maar niet te lang blijven hoor…..

    Like

  4. WOW! lovely

    Like

  5. OEPS!…..dan wordt het tijd voor de lange onderbroek hoor! Het is overigens wel een hele fraaie foto Marylou.

    Like

  6. Mooi, Marylou, hier ligt nog een dikke laag ijs op de auto. Voorlopig zal dit ook wel het laatste ijs geweest zijn, want als we vanaf vanavond weer onder de westelijke straalstroom liggen, dan is de herfst weer baas met wind en regen. Kortom: je bent mooi op tijd geweest met dit winterse plaatje.

    Like

  7. Mooi zeg zo een winter plasje bevroren en al, knappe foto.

    Like

  8. Volgens mij kennen wij die uitdrukking niet in Nederland Marylou. Een prachtig stukje winters glaswerk

    Like

  9. Jack Frost has been visiting.🙂

    Like

  10. Ben zo vrij geweest om deze als achtergrond neer te zetten. Gedicht is aan het “rijpen” …. Mooie foto!!

    Like

  11. een mooi en uniek beeld!

    Like

  12. Ik vind deze eerste winterfoto echt heel erg leuk.
    Ik heb er even naar zitten kijken en je ziet er heel veel detail in.

    Groet, Helma

    Like


Geef een reactie

