Een mistgordijn

Door: natuurfreak

10 Dec 2014

Tags:,

Categorie: fotografie

13 reacties

Vanmorgen vroeg de baan op eerst waren er hier en daar wat mistflarden.Toen kwam de zon op en 20 minuten later reed ik in een mistgordijn waarop mijn wereld plots maar enkele meter groot was en ik praktisch niets kon waarnemen.Niet te verwonderen dat er ongelukken op de baan gebeurden door de dichte mist.

13 reacties op “Een mistgordijn”

  1. Pragtig – misterieus.

    Like

  2. mogge Marylou
    Ja mist is gevaarlijk , maar zo in de foto en zoals ik gister er door wandelde is het ook wel weer mooi
    ook ik kies voor de natuur boven zo’n grote stad hoor
    geniet de dag

    Like

  3. Mist is voor het verkeer erg verraderlijk, maar je kunt er wel dit soort prachtige foto’s van maken.

    Like

  4. Mist. Gevaar op de weg, schitterende plaatjes in de natuur.🙂

    Like

  5. Ik houd van dat besloten wereldje. Maar alleen als ik niet de weg op hoef😉

    Like

  6. ha die Marylou
    kwam je nog eens tegen , ja loop wat achter met de mails🙂
    nu ik had het gister tijdens de wandeling mistig hoor , even leek de zon er door te komen , maar dat weldra voor bij
    ik genoot toch van dit landschap in de mist omdat het er zich zo mooi voor leent met al die oude Knot Wilgen
    fijne middag nog

    Like

  7. Beautiful scene, Marylou.🙂

    Like

  8. Oppassen met mistgordijnen Marylou. Geeft altijd wel een mooi diffuus wereldje voor de fotografie

    Like

  9. Hallo Marylou, hoe voel je je dan in zo’n heel klein wereldje?

    Like

    • Eerst was de mist nog te doen maar toen ik een 20 minuten onderweg was nam de mist zo erg toe dat ik in de wagen een beklemd gevoel kreeg en ik erg blij was mijn doel bereikt te hebben zonder ongelukken.

      Like

  10. ik heb geen mist ondervonden vanmorgen.
    Maar toen ik vanavond vanaf mijn werk wou vertrekken, was m’n wagen volledig beslagen binnenin. Vreemd!

    Like

  11. Je hebt in elk geval weer een mooie landschapsfoto aan deze dag overgehouden.
    Het weerbeeld wisselend hier in het noorden heel snel de laatste dagen. Afgelopen nacht was het hier knap stormachtig met felle buien en vandaag hadden we weer volop zon.

    Like

  12. Rijden in de mist is toch wel gevaarlijk, maar soms kan het niet anders

    Like


Geef een reactie

