Schoonheid onder je voeten

Ook vanmorgen had het lichtjes gevroren en de bladeren kregen een mooi ijsrandje..Zeker de moeite om ook  eens te zien wat er onder je voeten ligt.

11 reacties op “Schoonheid onder je voeten”

  1. mogge Marylou
    mooie foto van wat er onder de voeten ligt
    nu je zag wat er bij mij meest onder lag , modder🙂 , maar ik vond het best een fijne wandeling
    en het klopt mist is niet echt goed voor de longen , maar omdat ik echt werken moest , train ik ze toch
    ondanks het slechte weer wens ik je een fijne dag

    Like

  2. Dat is niet alleen mooi om te zien, het knispert ook zo lekker als je er overheen loopt.

    Like

  3. Een het levert ook nog mooie foto’s op.

    Like

  4. WOW! Dis omtrent special en voorwaar skoonheid in herfs. Dankie.

    Like

  5. Heel mooi, prachtig!

    Like

  6. Beautiful colours to walk on.🙂

    Like

  7. zo eens flink door de bladeren wroeten met de voeten, kan heerlijk aanvoelen!

    Like


Geef een reactie

