Lier in kerstsfeer

Stadhuis met honderden lichtjes

18 reacties op “Lier in kerstsfeer”

  1. Aria di festa!!
    Ciao, Pat

    Like

  2. mogge Marylou
    mooi gebouw volop in de schijnwerper dus met al die kleine lampjes
    je loopt achter las ik , welnee , je loopt je eigen tempo🙂
    wens je een zonnige zondag

    Like

  3. ik kwam je nog weer tegen🙂
    ik hoop dat de hoofdpijn in het kussen is gekropen en je weer fris en fruitig opstaat na een gezonde nachtrust

    Like

  4. De gekozen sluittijd heeft een schimmig effect op de wandelaars. Heel mooi

    Like

  5. Feeëriek is het woord wat in mij opkomt – mooi hoor!

    Like

  6. Mooi en sfeervolle plaat, Marylou, zo lang de regen uitblijft, zal het daar best goed toeven zijn.

    Like

  7. Hoe mooi! Ik wenste wel dat ik daar was, lier is echt een heel mooi stadje, de stad van mijn voorvaders, en mijn zus woont er nog steeds, ik bezoek haar regelmatig en geniet van Lier met volle teugen🙂

    Like

  8. Gorgeous image, Marylou.🙂

    Like

  9. ik zou juist afsluiten Marylou
    wens ook jou een gezonde nachtrust

    Like

  10. May the message of Christmas fill your life with joy and peace. Best wishes to you and your family during this holiday season.

    Like

  11. Dag Marylou,
    Mooie sfeer foto heb je hier staan
    Ook bedankt voor jou lieve reactie
    Lieve groetjes Roosje

    Like

  12. Grappig deze foto. Dit gemeentehuis lijkt precies op het onze in Enkhuizen😀
    Heel sfeervolmet al die lichtjes.

    Like


Geef een reactie

