Klein maar schattig

Wie denkt dat zeepaardjes groot zijn ,heeft het flink mis.Ze zijn slechts enkele centimeter maar o zo mooi en snel.Door de plotse bewegingen van de staart wordt zand opgeworpen zodat er plekjes ontstaan in de foto die niet scherp zijn.Maar geef toe ,ze zijn wel schattig.

11 reacties op “Klein maar schattig”

  1. E’ adorabile, non vedevo un cavalluccio da tantissimo tempo. Sono splendidi!!!
    Grazie. Ciao, Patrizia

    Like

  2. ha die Marylou
    ja het zijn echt prachtige diertjes , en je brengt het mooi in beeld
    Dus m’n blog bracht herinneringen aan een mooie tijd in Yellowstone park
    ja wij kwamen er door op een heel lange trip in 1976
    net thuis van het werk , werk me door de mails
    en wens je een gezonde nachtrust

    Like

  3. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, wat ontzettend mooi!

    Like

  4. Dat zijn inderdaad prachtige beestjes, ik ken ze tot dusver alleen van foto’s en video. Jouw foto mag weer gezien worden, Marylou, want hij staat er mooi scherp op.

    Like

  5. Fantastische foto. De onscherpte in die zandwolkjes is natuurlijk totaal niet storend. Da’s een bewijs dat je onderwerp ook werkelijk leeft…

    Like

  6. Mooi in beeld gebracht.

    Like

  7. Oh how I love them❤

    Like

  8. het zijn opmerkelijke diertjes, en bijzonder doordat het mannetje zorgt voor het uitbroeden van het embryo

    Like

  9. Mooi en vrij uniek. Ik heb ze ook nog niet eerder in ’t echt gezien

    Like

  10. ha die Marylou
    ik zag de pps en het plaatje van 1 of andere campagne over breath en calm
    en ik dacht ja dat is een pracht
    weet niet of jij wel al eens echt benauwd bent geweest , maar geloof me ,blijf kalm en je leeft
    voor nu wens ik je een goede nachtrust

    Like

  11. Love this little creature, Marylou.🙂

    Like


Geef een reactie

