Onder een lichtjes gordijn

Ik woonde vandaag een optreden van het Antwerpse kinderkathedraalkoor bij. Ze zongen als engeltjes kerstliederen voor het goede doel.Het klonk hemels.

Nadien ging het over de Groenplaats richting tram naar huis , na eventjes  halt te houden om de schitterende verlichting te fotograferen.

 

15 reacties op “Onder een lichtjes gordijn”

  1. hoe klinkt hemels
    ik vermoed , ongeacht de neerslag ban drup tot hagel storm🙂

    Like

  2. Prachtig. Topsfeertje

    Like

  3. Gezelligheid ten top Marylou.

    Like

  4. Mooie wintersfeertje!

    Like

  5. Dat is een prachtig kersttafereel en het ziet er ondanks het trieste weer best gezellig uit.

    Like

  6. Beautiful photograph of the most festive occasion of time honored memories. Merry Christmas dear friend!
    with love, Eddie

    Like

  7. Mooi de verlichte stad in kerstsfeer. Goed vastgelegd.

    Gr. René

    Like

  8. ha die Marylou
    ja ik had pech met het weer , liep toch een 15 KM door een mooie stad
    en ik zag de druppel ook en haalde het weg , veel later dan een fotograaf had gedaan
    jij blij op je adres geen sneeuw🙂
    of het alleen NL is weet ik niet , vul in straat en nummer postcode en plaats
    slaap wel

    Like

  9. This is so very pretty.🙂

    Like

  10. ha die Marylou
    ja ik zal genieten van deze 2 vrije dagen
    de kerstdagen ben ik aan het werk
    wens je fijne dagen

    Like

  11. kwam je nog weer tegen🙂
    ja zal wel een dokter treffen die wat boos op me is , kan haar nog niet , maar wat je zegt , hechten of lijmen moet zo snel mogelijk , ik wacht het af

    Like

  12. wij zijn er vorig jaar geweest, maar dit was toen nog niet zo mooi verlicht denk ik

    Like

  13. Ik vind dat leuk al die lichtejs😀😀
    Heel mooi op de foto gezet.

    Dank je wel voor al je lieve reacties van het afgelopen jaar.

    Ook voor jou en al je dierbaren om je heen, een paar hele fijne feestdagen en een mooi, gelukkig maar vooral gezond 2015.
    Dat we ook in het nieuwe jaar weer van elkaars mooie natuur en andere waardevolle momenten mogen genieten.

    Lieve groetjes,, Helma
    ✰☆҉‿☆҉⁀☆҉

    Like


Geef een reactie

